Even tussendoor...
Ik ontdekte deze presentatie via een post op Dee’tjes: over internet, zoeken en bibliotheken. Gaat over (micro)bloggen in de bibliotheek, bezoekers aantrekken en vooral - bezoekers laten terugkeren. En hoe belangrijk engagement en interactie is.
maandag 20 april 2009
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten