Ik heb mijn laatste Delicious bookmark toegevoegd op 11/12/2008, en heb ondertussen toch héél wat goeie sites ontdekt - die ik bijhou in mijn privé Netvibes bladwijzers, dus niet bepaald 'social'.
Wat het delen betreft bij Delicious: oké, dat werkt natuurlijk wel. En als je maar genoeg doorklikt, ontdek je wel eens iets bij een nobele onbekende. Maar wat doe ik als ik meer wil weten over, laten we zeggen, bibliotheek 2.0?
Zoeken op tag
bibliotheek2.0
bibliotheek_2.0
library2.0
library_2.0
???
Dat heb je met die folksonomies. (Hier treffend beschreven door de Commissaresse) ...


