woensdag 3 juni 2009

Ding 8: visie op Web 2.0... tot nu toe


Conclusie: ondanks de opmars van micro-blogging en Twitter, vind ik bloggen voor bibliotheken de meest waardevolle Web 2.0 toepassing die we tot nu toe in dit traject hebben ontdekt. Je kan er zoveel andere toepassingen in integreren, en je bereikt de geïnteresseerde klant op een andere manier.
Voor mezelf spant rss nog altijd de kroon...

Geen opmerkingen: