Ik hoorde vanmorgen op Studio Brussel de nieuwe single van Stijn, en moest spontaan aan Web 2.0 en het sociale internet denken. Hij geeft in 'Password' toch een goeie - en soms cynische - opsomming van de toepassingen die in deze blog aan bod zullen komen.
En 't is ook gewoon een heel goed nummer...
Tijdens dit traject volgen wij wel een meer overzichtelijke lijst, maar zo'n stevige beat geeft toch dat tikkeltje extra...
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten