donderdag 19 februari 2009

Het begin...

Vorige week startte in het Provinciaal Bibliotheekcentrum Vrieselhof het online traject '23 dingen' onder leiding van Karolien Selhorst. Bedoeling is online in groep leren omgaan met 23 Web 2.0 toepassingen. Beetje spelen, beetje experimenteren...
Ik gebruik al heel wat van deze toepassingen, maar een blog had ik nog niet. Daarvoor moet je ten eerste iets te vertellen hebben, en je moet er toch ook heel wat tijd en energie insteken. Nu, tijd en energie vind ik wel (ergens), en dankzij deze cursus weet ik nu ook waar ik het over zal hebben. Mijn ervaringen met Web 2.0 komen uiteraard uitgebreid aan bod, maar vooral: hoe kunnen we deze tools op een efficiƫnte manier gebruiken binnen de bibliotheeksector.
Wordt dus ongetwijfeld vervolgd...

1 opmerking:

Karolien Selhorst zei

Mooie blog! Veel succes met deze cursus, Karolien