Ik heb eens op een rij gezet welke Web 2.0 toepassingen ik al actief gebruik, en het zijn er toch wat. Ik heb accounts op Flickr, Slideshare, YouTube, LibraryThing, Goodreads, Facebook, Delicious, Netvibes, ...
Maar wat me wel opvalt - nu ik er stil bij sta - is dat ik deze tools vooral voor mezelf gebruik. Van delen, toch een essentieel kenmerk van Web 2.0, is er bij mij eigenlijk geen sprake. Af en toe stuur ik wel een link door met Flickr foto's naar familie of vrienden, maar daar blijft het bij.
Iets om aan te werken dus...
woensdag 4 maart 2009
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
1 opmerking:
Hoera dankzij je blog toch je Netvibespagina teruggevonden. Heel handig die lijstjes met bibblogs en facebookpagina's. Bedankt!
Katrien
Een reactie posten