Ik vind blogs gemaakt met Wordpress er altijd mooier en gestileerder uitzien dan die van Blogger, dus voor mij was het duidelijk welke gratis software te gebruiken.
Vol overtuiging maak ik dus een account aan in Wordpress, en ja, mijn kersverse blog ziet er fantastisch uit. Maar dan slaat de ergernis toe: niet echt gebruiksvriendelijk, weinig widgets, omslachtig,... terwijl voor mij alles snel moet gaan!
Dan maar ééntje in Blogger aangemaakt en dat ging al veel vlotter. Vooral het feit dat je veranderingen dadelijk kan bekijken in je blog, vind ik heel handig. En al mijn html widgets werken zoals ik het wil!
Misschien is Blogger makkelijker voor beginnende bloggers, en Wordpress voor de meer geroutineerde? Of heeft het te maken met betalende upgrades?
Als je een beetje zoekt op het net, vind je natuurlijk voor- en nadelen voor beide software aanbieders.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
2 opmerkingen:
De link naar voor- en nadelen van beide blogsystemen. Is super Natasja!
Wordpress is idd moeilijker om te gebruiken. Heb er nu zelf ook mijn blog gemaakt en wat een moeite heeft me dat gekost. Ik denk wel dat je er meer mogelijkheden hebt dan bij Blogger maar je hebt veel tijd nodig om deze allemaal te leren gebruiken.
Een reactie posten